Vrnitev na začetek foruma

Tarok turnir v 4
napisal Garfield August 29, 2012, 5:21 pm
TAROK TURNIR V ŠTIRI 01.09.2012 ob 21.00

Lokacija: Picerija Tonač, Grmičeva 1, 4000 Kranj



PRAVILA TURNIRJA TAROKA V ŠTIRI

Na turnir se lahko prijavi kdorkoli, vendar je število sedežev omejeno na 24 (6 miz)

Prijave se sprejemajo do vključno 31.8.2012 (dan pred turnirjem) oziroma do 26 prijav.

Ob prijavnini igralec izžreba listek s številko sedeža.

Prijavnina znaša 21€ in se pobira na dan dogodka od 20.45-21.00.

Za narezek in parkirišče bo poskrbljeno. Pijačo lahko naročite v piceriji.

Igrajo se trije krogi po 12 iger. Na koncu vsakega kroga se izračuna povprečje mize.

Rezultatu igralca se odšteje povprečje mize in to so tudi njegove točke ob koncu kroga.
Po treh krogih se točke posameznika seštejejo. Najboljši trije dobijo nagrado.

Prva nagrada 250€

Druga nagrada 100€

Tretja nagrada 50€



Prijave in vprašanja pošljite na tarokturnir4@gmail.com. V prijavi naj bo vaše ime ali vzdevek in telefonska številka. Zaradi varnosti zlorabe prijav, boste na dan turnirja prejeli SMS in ga poslali nazaj, kot potrditev, da vaša prijava še vedno velja. V nasprotnem primeru ne boste mogli igrati.



PRAVILA TAROKA V ŠTIRI

Kdor privzdigne najvišjo karto, deli. Delitev je v desno in delivec da najprej 6 kart skupaj v talon, nato pa vsakemu igralcu v dveh krogih po 6 kart. Po ogledu kart sledi licitacija. Prednost ima igralec, ki je dobil prve karte. Prvi govori igralec desno od prednostnega.

Če pasira (reče »naprej«) , je izgubil pravico nadaljne licitacije v tej igri. Licitacijo sedaj lahko prevzame naslednji igralec. Licitacije (razporejene po prednosti, od najmanj do najbolj) so: trojka (kliče jo lahko le prednostni igralec), dvojka, enka, solo tri, solo dva, solo ena, berač, solo brez, odprt berač in valat.

Če je eden od igralcev začel licitacijo, lahko naslednji licitacijo le poviša, prednostni igralec pa izenači ali poviša.

Ko je licitacija končna, se odpre talon glede na obliko licitacije. Ko je igralec pripravljen, lahko pove napoved. Nato lahko povejo napoved še ostali v zaporedju desno od igralca z igro.



Napovedi:

Barvni valat lahko napove le igralec z solo licitacijo. Barva, ki jo ima ta igralec ima večjo vrednost od taroka.

Valat lahko napove le igralec z licitacijo.

Kralji

Trula

Pagat ultimo – Igralec s to napovedjo mora zadnji vzetek vzeti s pagatom. (Če ga vzame kdorkoli od soigralcev je napoved izgubljena)

Kralj ultimo lahko napove le igralec s klicanim kraljem.

Vse napovedi lahko igralec realizira, ne da bi jih napovedal. Temu pravimo tiha napoved. Vrednost tihe napovedi je za polovico manjša od napovedane.









Posamezne vrednosti iger



Trojka 10 + razlika

Dvojka 20 + razlika

Enka 30 + razlika

Solo tri 40 + razlika

Solo dva 50 + razlika

Solo ena 60 + razlika

Berač 70

Solo brez 80 + razlika

Odprti berač 90



Ostale vrednosti:

Trula 10

Kralji 10

Kralj ultimo 10

Pagat ultimo 25

Barvni valat 125

Valat 250





Vse igre in napovedi so lahko kontrirane, kar njihovo vrednost podvoji. Igralec ki mu je bila kontra dana, pa jo lahko re-kontrira, kar podvoji vrednost igre in napovedi s kontro. Kontrira lahko igralec, ki nima klicanega kralja.



Klop je posebnost taroka in nastopa, ko so vsi igralci pasirali. V tem primeru prvo karto vrže prednostni igralec. K prvim šestim vzetkom dodajamo po eno zaporedno karto iz talona. Cilj igre je zbrati kar najmanjše število točk. Pagata moramo obvezno vreči zadnjega od tarokov.

Vse točke, nabrane v vzetkih posameznih igralcev, so negativne in se kot take tudi beležijo. Igralcu, ki se mu je ponesrečilo realizirati 35 ali več točk, pa se izkupiček šteje dvojno.



Radelci:

Če ima igralec radelc, se mu točke pri igri podvojijo (tudi soigralcu). Ob uspešno končani igri se igralcu radelc zbriše. Radelc dobijo vsi igralci ob igri klopa, berača, odprtega berača, solo brez, barvnega valata, ali valata.

Vrednost radelca ob koncu igre je -70.



Posebnosti:

Pagat vzame trulo, v katerikoli igri in napovedi, le v primeru, da je trula v naslednjem zaporedju: najprej mond, potem škis in nato pagat.

Pri beraču igralec ne sme začeti s pagatom.

Pri odprtem beraču igralec pokaže svoje karte, po prvem vzetku

Karte se ponovno razdelijo, če nekdo izmed igralcev nima taroka, oziroma je ta manjši od 10 in ni pagat.

Če delivec karte razdeli narobe, dobi opozorilo in deli ponovno. Vsaka naslednja napaka pri deljenju se kaznuje z -70 (radelc tega ne podvoji).





Navodila za pot: http://shrani.si/f/1A/Wx/2YN5vlSi/navodila-za-pot.jpg
Izpolni prazna polja in napiši repliko:
Ime:
Odgovor:
Verifikacijska koda: